Integron

Happy people, daar doen we het voor

In 2023 viert marktonderzoek- en adviesbureau Integron haar 30-jarig bestaan. Dit jubileum markeert een nieuwe positionering: Happy people, daar doen we het voor. Bij een nieuwe positioneren hoort ook een nieuwe branding, met als uitgangspunt: Happy people!

Rebranding Integron - Illustratiestijl

Happy people staan centraal

De nieuwe branding ademt ‘happy people’. Ik heb een unieke illustratiestijl ontwikkeld waarin blije, tevreden mensen centraal staan. Deze illustraties zijn vervolgens geïntegreerd in alle uitingen van Integron.

Rebranding Integron - Illustratiestijl
Rebranding Integron - Illustratiestijl

Van zakelijk naar energiek

De website is volledig opnieuw ingericht om de nieuwe positionering te weerspiegelen. De voorheen zakelijke uitstraling is vervangen door een design dat de cultuur en energie van Integron tot leven brengt. Dit zorgt voor een meer toegankelijke en vriendelijke online aanwezigheid.

Rebranding Integron - Homepage vernieuwde website
Rebranding Integron - KPI's vernieuwde website
Rebranding Integron - Bento box design op nieuwe website

Benchmark rapporten

De jaarlijkse benchmarkrapporten hebben een transformatie ondergaan van zakelijke brochures naar boeiende editorials. De nieuwe uitstraling maakt de rapporten niet alleen visueel aantrekkelijker, maar ook leuker en interessanter om te lezen.

Rebranding Integron - Benchmark rapport Employee Experience 2024
Rebranding Integron - Benchmark rapport Customer Experience 2024
Rebranding Integron - Benchmark rapport Customer Experience 2024
Volgende case
  • Take care of your smile

    Demecare