Het verhaal van
jouw doelgroep

Om jouw verhaal op de juiste manier over te brengen bij jouw (potentiele) klanten, is het belangrijk dat de visuele middelen de gebruiker aanspreken en aan hun behoeften voldoen. In mijn proces houd ik dus niet alleen rekening met jou, maar ook met jouw doelgroep.

Kennis maken

Onder het genot van een kop koffie (op kantoor, in de stad of tijdens een telefoongesprek) bespreken we jouw verhaal, jouw wensen en jouw doelgroep.

Offerte

Aan de hand van wat we tijdens het kennismakings-gesprek besproken hebben stel ik een offerte op. Als we het hier samen over eens zijn kan ik aan de slag.

Onderzoeken

Om tot passende ideeen te komen doe ik onderzoek naar jouw werkveld en jouw doelgroep. Wat hebben zij nodig om jouw onderneming te vinden en gebruik te gaan maken van jouw dienst of product.

Schetsen

Nu ik de doelgroep en jouw werkveld ken ga ik aan de slag met de eerste voorstellen voor het ontwerp. Dit zijn meestal grove schetsen voor mijzelf om tot de juiste oplossing te komen.

Eerste voorstellen

Na de schetsfase lever ik de eerste voorstellen bij jou aan. Samen bespreken we of dit voldoet aan jouw verwachtingen.

Feedback verwerken

Met jouw feedback op de voorstellen maak ik het final ontwerp af en stuur dit nog een keer toe ter goedkeuring.

Uitwerken

In het geval van een website begint nu de fase dat ik de website ga bouwen in Wordpress. Bij grafisch ontwerp en infographics lever ik het ontwerp in het gewenste formaat aan.

Lancering

Het ontwerp is af! Tijd om ermee naar buiten treden. Publiceer het op social media of ga er direct mee naar je klanten.

Ieder zijn eigen 
verhaal

Ieder verhaal is anders, daarom verloopt ieder proces ook anders. Dit is een globale weergave van hoe het proces verloopt. Heb ik jou enthousiast gemaakt om aan te samen aan de slag te gaan? Neem contact met mij op om een afspraak in te plannen.

previous arrow
next arrow
Slider

Het verhaal van jouw doelgroep

Om jouw verhaal op de juiste manier over te brengen bij jouw (potentiele) klanten, is het belangrijk dat de visuele middelen de gebruiker aanspreken en aan hun behoeften voldoen. In mijn proces houd ik dus niet alleen rekening met jou, maar ook met jouw doelgroep.

Ieder zijn eigen verhaal

Ieder verhaal is anders, daarom verloopt ieder proces ook anders. Dit is een globale weergave van hoe het proces verloopt. Heb ik jou enthousiast gemaakt om aan te samen aan de slag te gaan? Neem contact met mij op om een afspraak in te plannen